30 seconds to mars

Hej allesammans, sitter i köket från att ha gått i skolan och fikat med några klasskompisar från nian och Camilla, tog en pazzo till middag slipper jag laga mat själv nu när jag är ensam hemma ikväll, tjejerna kommer hem till nio då dom har tränat och matilda åkte hem för någonting? men jag stannar kvar här hemma jag, har gått på stan och inhandlat mina älsklingar! love them. Sen har jag letat ihjäl mig på paljett tröja... är det någon där ute som har en paljett topp? någon?... annars får jag springa och handla en metallic på gina efter skolan imorgon, måste ha nånting iaf. Men de löser sig. Haft idrott i skolan idag, lekte lekar, vilket var skit jobbigt och roligt. Sen lång lunch så vi gick på stan då också, sen till skolan för medeltiden jobb, men jag vart klar så jag får belöning att få sovmorgon imorgon! wihooo. det behövs så mycket känner jag, älskart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0