Höstlov

Har nyss kört ett magpass på köksgolvet, har en dunder sida där de verkligen visar resultat om man håller ig till det. Gjorde de nämligen under sommarlovet och under en period då så kändes de bra men sluta med det då jag inte hade tid eller orka, men nu jävlar ska jag köra hårt igen, every night! kör bara åtta minuter men det är intensivt, funderar på att köra en vända till efter jag packat väskan inför höstlovet som kommer då jag åker hem till min kära familj. Blir mycket kläder som följer med i som jag inte vet vad jag ska göra än och nånting måste jag ju hitta på tycker jag. Nu nmåste ja rappa på om jag ska få göra lite i lugn och ro då tjejerna kommer om en timme ungefär. Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0