Lead me to the truth and I will follow you with my whole life.

Sitter i skolan och har nyss gjort kunskapsgrejen, det gick oväntat bra tycker jag och rätt så lätt faktiskt. Onsdag idag, halva veckan har gått och snart är det lov, det spelas partymusik i mina öron just nu, good feeling äre på G just nu. Men funderar på att byta, vill att smoke weed everyday ska komma in på spotify.. dödar dom snart! Imorgon ska jag springa ner på stan för att inhandla braxer, äntligen! ska även fika med en drös tjejer från nian och camilla, mys.hoppas även klänningen har kommit idag så jag vet att den är hemma. Majasan talar nu om för oss att hennes hand är stel efter att tagit tag i locktången och bränt handen, nu ska hon leta upp en sjuksyster. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0