NÄR JAG GÅR NER


Ligger i soffan med elin och kollar på barntv, har vart på ica med mamma och handlat, fick då en godispåse som jag ska spara på, så när jag är riktigt sugen så smäller det. Idag blire nog bara cillerille, mys framför tv, kolla på gossip girl skulle inte vart så fel, nejnej! de ska jag nog göra. Igår hade jag det trevligt, var först i sandarne där de vart mest drag, kom in till lind då alla skulle dra, då åkte vi till emeile ute i mo.. torsk där. så ja, leta skjuts hem som alla vela hem då, inte nog med bilar åt alla och som dom flesta inte förstod vår förklaring till vart vi va och vi själv inte visste vart vi va så fick matildas pappa rycka in, tur de! Men annars vare trevligt. nästa helg kommer bli otroligt mycket bättre, de vet ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0