Om sanningen ska fram

Sitter i köket med Elin och Julia, har inte haft lust eller tid att blogga dom senaste dagarna för att jag vet inte. konstig mening men orka.. Spelar temple run och pratar, fast alla är så jävla inne i spelet så vi pratar väll inte skit mycket. Elin kommer ju bo hos oss i fem veckor, trevligt och mysigt tycker ja. Matilda är i duschen och sjunger, Vi har kommit från tågot som gick tio från ljusne och har vart hemma för träning. Har även fortsatt att gymma på, om det blir nå framsteg vet ja inte? tycker inte de iaf, men ja.. Snart är det lov och de är så jävla skönt så det finns inte! Har blivit så jäkla morgontrött på senaste och de är inte likt mig ska jag säga!.. Imorgon äre utvärderings prov av naglar, kunskaper av nageln och dens delar.. har jag läst på? nope!.. Men så svårt må ja inte tro de är. Blir även en runda på stan innan gymmet, ska kolla in lite kläder eller mer en utklädnad tills tranan. Vette fan vad jag ska vara.. vill va nu roligt känner ja, fast även bra och sött. Orkar inte gå runt i en ful kostym och bara vara frånvarande, nej. Ska även försöka vara lite bättre på att blogga, men de är hektiskt att bo själv ska jag tala om för er, man är tvungen att diska varje dag, plocka undan och dona.. Imorgon är det även storstädning i lägenheten! skönt. fast på torsdag blir det även lika stökigt igen, fattar inte hur det kan bli så?..
Aja, nu vart det ett långt inlägg, vilket är rätt bra antar jag? Vet att många tycker det är kul att läsa bloggar med mycket text? själv är jag läsaren som kollar igenom bilderna och kan ibland kolla i texten om de är nå intressant. just därför är det väll ingen som läser dehär eller allt annat så kanske ska sluta skriva? nej de orkar ja inte, orkar inte heller att jag fortsätter att skriva och va dryg på mig själv när jag håller på att somna i stolen, vill bara slänga ner mig under duntäcket och mysa, dock med mig själv.. eller julia ligger längst in, men hon märks inte av som att sängen inte är så liten om man säger så, Matilda och Elin sover i bäddsoffan som att don går upp typ sex om inte tidigare för att jobba med deras bakelser å skit.. Nu håller jag på igen, vafan ska jag skriva så mycket för.. GÅ OCH LÄGG DIG UNGE! så nu ska jag göra de, godnatt.
(orkar även inte lägga in en bild.. gör de imorgon, kanske!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0