smoke weed everyday

Kan näsan sluta vara så dryg och bli frisk någongång.. orkar inte vara seg för allt sjukande längre.. Måste bli frisk och de är nu. Ligger i soffan och har inte orkat bloggat, trist med de nu, går bara fyra skoldagar sen flyger jag ner till farmor min med lillkusinen, tar med mig datan och hoppas på att farmor har internet. vet inte om hon ens har en data? ganska sjukt som hon har lixom allt annat typ? aja, visar henne min mini data så kommer hon nog gå ner på gågatan och införskaffa sig en. Vill att min klänning ska komma, den är så himla fin.. dör nästan.
Lyssnar även på rubriken ova typ hela tiden, den är så skön tycker ja. jaaa, de tycker ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0